2017年8月19日 星期六

我的立場

我成日吊黃豬公,長鳩毛,碌撚,燒藥丸,話佢地成班垃圾。但係我唔係保皇黨。

我吊佢老母梁振英都仲得。

冚家剷2012上任,2014未完,就民不聊生,呢個人唔打靶點得?

最痛恨就係香港教育失敗,姓梁、程、羅范一班人,攪到人唔似人,唔似貓唔似狗,攪到後生一輩,冇分析能力,鳩UP就大L晒。叫口號就係真理,其實你地係雙低!求財求偶能力都唔合格!先會走去跟人攪事。

低能白痴!

3 則留言:

  1. 痴瘋上得時代雜誌封面,一定有人照。據聞肥彭倡議推薦呢班友競逐諾貝爾和平獎,所以呢條靚仔唔可以睇小,我估佢出冊後,會搞得更加激,務求入多幾次冊,否則唔夠積分同人揮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢三條友入冊,一定大把安家費。姓周個老豆出來笑晒口啦。

      刪除
    2. 釘書健單野, 林鄭幾得體, 叫人理性分析. 如果係梁振英, 佢會黑面鬧人.

      刪除