2017年8月22日 星期二

我投降

半世紀人,做乜事我都盡心去做,老細仆街,暗懷鬼胎,寵信閹官,我都唔鳩理佢,至多唔撚撈。

勞苦一世,無半個錢傍身,我都唔會怨。

但係到今時今日,我真係舉手投降,係咪我前世唔積德,壞事做盡,要我今世還?

無!一班舊同學,約個雀局,成個月前就攪,用盡幾多計謀,先至勉強湊成一檯,明天開局,吊佢老母、一隻衰鴿,而家又唔成事。

我吊你個天,吊你個地,做乜要咁玩鳩我?

我投降啦,你到底要點玩我?一鋪過駛晒出來啦!

2 則留言:

  1. 乜都講因緣際會,你知㗎,再約啦!

    唔好鬧天、鬧地,我哋係嚟還債㗎; 俾機會我哋還,要感恩添呀!


    昭然

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個問題有幾個角度睇。我可以看成:連個天都唔鐘意我,開檯先來打風。咁就攬晒上身,係自己有問題。係笨實想法。

      我可以追究責任,邊條仆街揀呢日開檯既?咁就推卸責任,正仆街。不過好過破壞自我感覺,現在香港大部份人都係咁做。

      刪除