2017年8月15日 星期二

賤到底

曾幾何時,有條白痴仔,走來我個BLOG留言,叫我做死老坑,話我成日發UP風,不如支持下年輕人做有意義的事。

事隔多久我不記得了,連條白痴仔叫乜水我都唔記得了。

話說有班年輕人做左有意義的事,被判罪成,判八十至百五小時社會服務令。律政司上訴,今日改判入獄十三個月。如果你做多少少功課,會睇到有趣的事情。

好似有位何小姐,佢FB日日都寫下感想。例如:
大家著眼於竹枝撬門、力斥暴力令得立法會大門損壞,然而大門損壞,一天可重建,毀滅家園卻是一生一世的事,土地一旦發展,將永遠不能重來。

以佢的邏輯,坐監都總有一天會放監,不妨多坐。

已進去的人不少,不同案件的被告還有很多,付更大代價的人遠遠更多,請持續關注。

其實最大鑊的仲未審,如果係審左黃台仰先,你就一定驚到標屎,唔會牙斬斬。

對這次審訊結果並不樂觀,心裡會緊張不安,幻想無數未知的場景,這是代價。然而相較前人或於社會最底層掙扎的人,自己面臨的,都是微薄小事。

真係攪錯晒,過埋今晚你先講啦。於社會最底層掙扎的人,今晚可以買包薯片,邊吃邊睇你呢單新聞。你今晚食乜送?

今天在庭上應當是我感到最委屈的時刻,完全感受到赤裸暴力的權威機器往我們壓過來,而我們只能默默承受。


咁當日垃會入邊D保安員,會唔會感到赤裸暴力向佢地壓過去?

一定好多人話我落井下石、打落水狗,咁我不如賤到底。

計我話,你地之前做左社會服務,而家又要茂監,不如去追返條數,卅四個半銀錢一個鐘,撈返幾千銀啦,監入邊人工低好多架。

仲有,你條仔都算好樣,你都係唔好掛著佢啦,話唔定游BB趁你行開左,會去姣㗳左佢架。


沒有留言:

張貼留言