2017年9月8日 星期五

蠢到死XX

昨日睇新聞有單跳樓,都知今次一定好煩氣。資訊發達的今天,好快就有人在教大民主牆贈興。攪到個校長今日要出來開記者會,講到最後,真係咬牙切齒想爆粗咁款。

我之前都話啦,而家D契弟,鬼鬼鼠鼠偷蕃薯,做完唔敢認,仲要話校方製造白色恐怖,壓制言論自由。咁係咪鬼拍後尾枕,認係自己做呢?

其實呢D野,係人之常情。

我一把年紀,死對頭不少,我想佢仆街死的人,起碼有一打。我講出來其實好醜死鬼,如果我係有本事食大茶飯的,五十幾歲人起碼有一萬幾千個死對頭啦。

係架,有條友,我好想佢再中風,想佢老婆癌症復發,想佢個仔跳樓死,想佢個女被人乜乜物物,家財耗盡攤響床處獻世架。

另一條友,成日擦鞋博上位,尸位素餐,最好佢老細嫌佢阻掟,炒左佢,跟住被老婆嫌棄,空中飛人架。

又有個臭蟹,最好佢老公去召X,染晒一身貨惹到佢成身發臭。

我係咪好陰毒?如果你話唔算,我就再想想,再陰毒D。

問題係,你見到條仆街真係仆左街,你會做乜?梗係去慶祝啦!呼朋引類,唱K打邊爐乜都好,不醉無歸。邊會蠢到你班仆街咁,拿屎上身丫。

1 則留言:

  1. 其實我明白,呢兩條仆街,唔係真係憎個死者老母,而係以為自己咁做好型,之所以話佢地蠢到死老母囉。呢鑊野一定捉到你地架,到時又攪場大龍鳳,但係你地以後都好難有好日子過勒。

    回覆刪除