2026年6月22日星期一

119

醒來之時,發覺坐在椅上。桌上電腦已經進入休眠。

天色昏暗,望下檯面的時鐘,六點。搖下滑鼠,電腦屏幕亮起,係22號。突然一陣恐懼來襲。仆街!今日唔係休息咩?22號六點,先剛醒來,今日返工咪遲到囉?!!!

咪住!停一停!定過神來,再想一想。

睇清楚,吊!原來係早上六點。。。仲有成日玩,先至返工。

先研究下自己有冇問題,會唔會又有莫名奇妙的傷口。會唔會少左個腎。。。冇事。點解會咁?想下想下。。。係勒。。。昨晚係飲左好多啤酒,所以先會坐響度訓著。有床都唔訓,真係賤命。

咁點解飲咁多酒?無錯勒,因為太開心勒。

回到一日前,星期日,21號早上,收工返屋企,就上網搵下當日賽事資料。睇左一輪,腦中響起:沉默不是懦弱。。。張明敏的我是中國人。第十場的人和家興,就係張生有份的。評分已經到有利階段,呢匹老馬,次次都贏到冇人信,希斯留住唔退役,唔係白養的。

在一班老同學的群組中分享了我的見解,就真金白銀落注。長話短說,我買了一注五串廿六的位置和位置Q混合過關,$104,另外就一注三串一位置,$20。

結果五串廿六就中了頭兩關,諗住可以破紀錄,過足五關,但係第三、四關都仆了街。三串一位置就頭兩關都過,變成一切都睇第十場,睇啊張生勒。

一開閘呀,人和家興順利放頭,然後控制步速,拉慢來回氣。入到直路,仍然有兩腳,完全唔失禮。到最後,睇住跨境寶馬追上來出左頭,咁我就兩張飛都收錢錢啦。點知隻衰馬臨尾腳軟,被人過晒,只得第四。五串廿六就只收返頭兩關廿蚊,好在人和家興就仍保第二,三串一位置就過晒。

等派彩打出,嘩!成$119披屎,成世人第一次收咁冷披屎。睇下條過關,買左廿蚊,收返六百蚊!

哇哈哈~~~

就係咁,我就成晚笑到合唔埋嘴,一路飲酒慶祝,飲到在椅上訓著。。。


2026年6月19日星期五

血光之災

今日端午節,都係返工放工,冇乜特別。

最特別就係流鼻水,可能係吹冷氣過多。擦完鼻發覺有血絲,唔通太熱氣?掉左紙巾,發現手指有血喎,乜事?原來係左手中指骨節位出血。剛才係攪過個抽水馬桶,可能係唔小心擦傷了。唔見就唔痛,一見就痛到小喇叭。

消毒程序仲痛到叫。冇計。如常攪一大餐,食過早餐就去眠。都訓得唔錯,醒來去廁所,發現地下有血腳印,仆街,乜料呀?

唔係一笪,係每步都係血。原來係左腳趾割傷了,仲好深下。大佬,點會不知不覺?原本唔覺痛,發現了傷口,又係痛到仆街。

今日乜日子?要大出血?

禍福無門,希望小小傷,頂去大災難啦!

2026年6月6日星期六

暑期工買五層鑊

六月開始,轉新工作地點。以前搭小巴,如今搭地鐵。一出地鐵站,眼前景色,令我聯想起四十年前,暑期打工,收工返學校宿舍的情景。初夏黃昏,天色漸暗,心情輕鬆,無牽無掛,回到小小房間,享受現在的人所謂的me time 。歡樂時光過得飛快,交還宿舍時,真係唔捨得。

新工作簡單,大部分時間滑手機。或者策劃第二天的用餐。呢輪天氣咁熱,當然要煲冬瓜啦!

冬瓜皮和核就煲水,肉就用來做冬瓜粒排骨湯飯。

做湯飯買了韭黃,有剩又用來做乾燒伊麵。

又煲定海帶綠豆沙,雪凍呢兩日食。

上網睇到,父親節廚具減價,牛頭五層鑊賣299。現有的鑊,真係一個錯誤,好啦好啦!買個新的啦!

今天一早,就去買韭菜豬油開鑊。希望以後煎乜都唔黐底。

2026年6月2日星期二

熱到仆街

星期日,休息日。放左工就買啤酒隊一隊。訓醒就跑下馬;輸一場,贏一場,都係要輸個半銀錢。夜晚好早就眠。

一覺醒來,已經六點半。拿拿聲拎衫去自助洗衣。洗落衫就趁呢半小時空檔去飲早茶。飲早茶係我其中一個可以放鬆自己,療癒自己的方法。攪一大餐,洗好乾好衫,就上引水道。又係放鬆、療癒。

只係天氣實在熱。只係過左小滿,已經熱到仆街。都唔行得好耐,就落老圍,去玄圓學院行一轉。本想去參拜呂祖,因為剛過呂祖誕,點知做緊法事,不方便入去,在外圍拜兩拜就算。

落到市區,走去裕華保健坊買香砂六君丸,因為最近脾虛濕重。有人做呢類成藥,真係做福人群,如果要自己執藥,煲藥,好可能我都懶得去做。

星期一晚,就要去個新場工作。其實都和以前係同一集團、同工又係巴鐵,傾落原來佢都識之前個場的巴基之友、和個仆街阿頭。

一晚下來,坐到屎忽痛。慢慢來啦,一定會習慣。

吊你老母死仆街,剩返自閉仔同巴基之友,你個場有乜事,聽仆街啦!

2026年5月29日星期五

唔吊你老母你當我流

廿七日早上,阿頭同我講,廿五號晚,六樓消防警鐘嚮,你知唔知?

我一時未回神,實在係唔知,就照實講唔知。

條仆街話:消防車都來了,你都唔知?

我都未回過神,無言以對。

正仆街:咁即係訓左喇!

佢冇再講野,但係一副西口西面,令我好反感。

回到家中,心諗,條友一有事就發晒茅,亂咁發脾氣。我唔好同呢D豬西加隻雞計較。但係想下想下,事情未必係我錯。咁我就不能被人老屈。

廿七號晚上回到公司,立即翻查紀錄。事發係廿五號凌晨兩點,即係廿四號的更期,我並非當值。換言之,關我撚事!

立即搵另一個同工核實,佢確認唔關我事。同時,日更主管出現,我立即拉住佢講,並且拎出手機拍照。佢都唔知乜事,回覆話係係係。

我立即發圍:吊你老母!我都冇當值,仲賴我訓覺!自己老到矇鳩查查就回塘啦,仲亂鳩咁賴人,阻住個地球轉。我呢鑊唔會罷休,我會寫投訴信去你地總部,唔駛擔心,會CC你地同我公司。

兩條友立即嚇到唔敢出聲。

平時我好聲好氣,斯斯文文,笑面迎人。。。今次拍檯拍櫈,爆曬粗,一反一貫形象,佢地應該唔識反應。

到阿康,我公司的同事返來,我照樣發癲,複述事情,叫佢見到條仆街十一點上班立即打電話通知我,我要發佢圍,當住大眾,盡情羞辱佢。

阿康相勸,我地下把位,係咁架啦,冇謂攪到咁大啦。我照撐到盡,下把?今次佢衰在我手,我拎本OB薄對質,佢仲可以企得直?~~~

然後我就WHATSAPP公司編更王小姐,告知件事,用上誣蔑呢個字眼,附上截圖,證明我清白,要求調崗位。佢都從善如流,應承安排。

如是者,我知道我立於不敗之地,都費事嘥氣,鬧佢老母等如教精佢、佢咪家山發?點都唔益佢。通知阿康,唔駛通報,我會一走了之。

一夜無話。

廿八號朝早,我做完巡邏,入管理處落簿。條仆街講:廿五號單野,唔關你事。。。我啋佢都生臭狐,落完簿就走。到收工,佢再同我講:廿五號你係冇返工既。。。我掉頭就走,無理由生臭狐丫嘛。

至此,條氣順返好多。

到十點左右,編更通知我,即晚就調走,並安排好日後工作。

===
第一,要多謝編更王小姐。佢從善如流,幫我安排好,免我再回去見到條仆街篤口篤面。又可能係我文筆好,事件交待得清楚,不亢不卑,非常得體。佢先會咁順攤。。。哇哈哈!

第二,當然要吊鳩呢個仆街啦。真係抵佢心絞痛要通波仔,跟住因為食左薄血藥,痔瘡爆發,血流不止而貧血。割痔瘡又長期不癒合,痛到死老母。

查實我係所謂頂更,好多事都唔到我理,巡樓等工作都唔係我份內。但係我都捱義氣做埋。連巴基之友一出事就閃人,自閉仔乜都傻鳩鳩,我都出頭攪掂。連另一個頂更,我都幫你從眾多個仆街廢物頂更中,挑選、物色到阿康,一個比較有交帶有擔當的,返來長期做,令到你班廢柴正裝,工作量減左一半。你都唔知輕重,仲要搵我來出氣。咁就大家一拍兩散,睇下邊個蝕底。

吊你老母我係算計你呀!我明知日更主管,佢都隨時退休,有乜事都唔會上身。見我咁激動,佢當然置身事外,當晚見幾次佢都扮忙扮見我唔到。但我知佢一定會開口同條仆街講,人地擺晒陣要奏上天庭,你條仆街自己衰就認啦。。。唔好累街坊呀!

人就係咁,劣根性係改不了。佢不止一次出完事之後,我幫手攪掂,佢都話下屬幫唔到手,係我幫到佢。但係人賤就係不能移,總會忘恩負義。到咁上下,一切都係必然,你出糧架!做野係本份架。自己屎忽痛就搵人出氣,自己做錯,就推卸責任。

沉默不是懦弱,和氣不是好蝦。你要開拖,我奉陪到底。

我唔係太監陳,我吊你都仲得!

2026年5月17日星期日

賺到笑

最近腸胃唔多妥,成日拉呀拉。於是食清淡D。昨晚好似有了好轉,但係今早仍然係輕輕拉。早餐煮個麵加隻蛋,諗住簡簡單單,過多兩日一定會好。

佢鹵味。。。到下午急轉直下,急急的拉。坐在屎坑上等佢拉無可拉,以為完了。但係一出來,個肚又作動,又回到屎坑上。個肚係絞到反面無情。拉完出來,都未坐低,又要返入去。如此循環了五、六次,大佬,屎眼都擦損,先至停低。

肉體受折磨,但係精神上突然有開悟。唔知第幾次蹲屎坑時就想到。。。

===

每個有咁上下年紀的人,都免不了遇上過仆街冚家剷。我成日想起邊條撚樣搵鳩我笨柒,都氣憤不已。

今日突然就想到一點,如果唔係咁多仆街冚家剷,我又點會遇到咁多好朋友?

過去經歷一幕幕浮現。。。我呢個看更阿伯,開頭四圍去做替更,去到現場報到,成日被對方西口西面咁對待。要到一定時日,對方見我靠譜,先至改變態度,才開始有傾有講。無他,因為其他替更仆街冚家剷,才會令人一早先入為主,才會對我西面。

回想廿年前,上天台晾衫,遇上食神老豆,和佢打招呼,佢都好冷淡。係日子久了,慢慢才會有傾有講。後來佢在天台種菜,養狗,多傾談來往,才成為好鄰居。

想一想,如果世上冇仆街冚家剷,個個都好人,幾時輪到我和食神老豆成為好鄰居?就算佢一視同仁,咁只係大家蝦佬,拜拜咁樣的鄰居。

其他長久的好朋友都作如是觀。

===

我有個WHATSAPP群組,成員都是中學同學。當時一班四十人,現在群組中有其中十人,個個都肝膽相照,長長久久。其餘卅人,好多失聯,亦有好幾個,係篩走左,佢搵我,我都會嘻嘻哈哈耍佢老母臭化的。我唔吊佢老母,都係我厚道了。

===

職場上,生意上遇到的仆街冚家剷,如果佢地老謀深算,令我死心塌地去幫佢地做,咁我就仆街了。好在佢地蠢到死老母,全部吊佢老母唔撚撈。益左你,你就家山發了。

===

咁我又唔係話要多謝班仆街冚家剷。閒來無事我都要大大力吊佢全家的。

===

肚痾到屎忽痛,但係都有得著,令我笑了。

2026年5月11日星期一

懨悶

呢輪個人好冇活力,乜都提唔起勁。

剛過去的星期六係天后誕,走左入元朗趁熱鬧。其實係自己迫自己去,雖然搭港鐵只係兩個站,都覺得好似千山萬水咁。入到去,係人頭湧湧,鑼鼓聲拆天,人人都好興奮咁拍照,但係覺得好冇趣,行左一陣就返屋企。

星期日,迫自己入西貢行下。又係無無聊聊行一個鐘頭,就搭車返歸。

今日,迫自己去飛髮。因為大頭文走左之後,每次飛髮都好唔情願,因為冇一個飛髮佬合心水。

飛完髮,經過圖書館,又迫自己入去行下。疫情期間冇得去,之後去過一次,裝修中,到如今,可能有成五年冇去過。裝修完,多左唔知幾層,行到腳軟。發覺已經冇興趣睇書,行一圈就走。

早兩日又開部CD機來聽。好奇怪,音質好似比以前好。唔通係我聽覺有問題?不過,又係聽兩隻碟就冇心機聽。。。

唔通好似某某講,乜都有配額,看書,聽音樂的配額都用完了?

某次和朋友傾開,佢話佢有定期去游水。嘿?讀書時期,都冇乜見佢游水喎。轉頭想,我只係在高中的幾年間比較多游水,之後,條事必度只係在冇洗衫冇底褲時才會著。又係配額用盡?

唉!人生好苦悶呀!